fredag 11 september 2009

Hälsokokboken

Läste nyligen ut Ulrika Davidssons förra bok, Detox. Fast jag måste erkänna att jag inte testat många recept ur den, det var lite väl avancerat. Men jag är sugen på hennes nya bok Hälsokokboken som släpps i dagarna. Är för tillfället mest inne på vegetariskt och ayurveda-inspirerad mat, men det växlar med årstid och humör. =) Sambon är mest inne på GI, men jag är och har alltid varit brödälskare! Så det ska bli kul att se om det platsar något brödrecept i en hälsokokbok. Men matinspiration är alltid roligt, speciellt med hälsotema.

Himla fin bok, som rödrutiga kokbokens layout fast i min favoritfärg rosa. Upp på inköpslistan.

1 kommentar:

Lisa sa...

Jag har boken och tycker den är jättebra. Massor med goda recept som man mår bra av! Så jag tycker du ska köpa den.