fredag 12 december 2008

Blast from the past

Lunchtränat idag, brukar försöka lägga in träningspassen då. Skönt avbrott på dan plus att man får ett skönt jobbflow hela em/kvällen, jag gillar't! Kolla vad jag hittade på Garbergs hemsida, en gammal kampanj för Folkhälsoinstitutet som jag kommer ihåg från min ungdom! Hade de klistermärkena i min samling (japp, samlade klistermärken back in the days), och minns att jag redan då tyckte det var en skön idé (fanns visst som tygmärken med läser jag på hemsidan), och den håller än idag tycker jag. Om det hade önskad effekt på STD-problemet vet jag dock inte. Könssjukdomarna fortsätter ju öka idag i vart fall. Hur ser då dagens kampanjer ut? Tänkte fördjupa mig i det ämnet framöver här på bloggen.





Ett resmål som inte rekommenderas.
Lite små bilder, men det står: Herpås, Condylome, HIV City, Gonorréerna och Klamüdia.

Inga kommentarer: