tisdag 8 september 2009

Älska böcker

En av de absolut bästa sakerna med hösten är att det är en härlig årstid för läsning. Just nu är jag inne på yogaböcker eftersom jag är fullständigt frälst i det. Här kommer två tips på bra yogaböcker jag läst den senaste tiden.



Yoga för kvinnor var så himla fin och inspirerande. Jag tycker bilderna är jätteviktiga i den här sortens böcker, de är ju till för att användas och är det tråkiga eller pyttesmå bilder (tyvärr vanligt förekommande, konstigt nog) så kan man ge sig på att boken bara kommer bli stående oanvänd, så var dock inte fallet med denna.


En annan yogafavorit som är snygg, inspirerande och lättanvänd.
Fast när man surfar in på bokus blir man mer än lite sugen på att beställa en hel hög, eller kuta till närmsta bibliotek, mest just nu:



Jag älskade de två föregående böckerna om munken som sålde ferrarin. Man blir himla sugen att ta sig till Himalaya!

Inga kommentarer: